出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

4.25.2007

We are all so stupid

飯焦問: 女孩子有什麼缺點?
男人答: 她們都要人家玩手段, 不過可能算係優點。
飯焦就話: But they are all so stupid.

爛gag玩完
其實係想講《十分愛》

有網友話此片簡直是金句處處
就算未至於
我諗起碼都算十足娛樂
有笑位亦有「鬼片」位
(未入場的可以估下, 一對男女係不斷做出詭異事情
-- 這是我和小冬共同認為的, 拉埋你落水先)

片末stephy獨白:
你睇到既好,未必係真實
好既真實, 你又未必睇到

而最慘係所謂的「真實」
大部份都係包含自己的意願
例如, 你俾我揀
我都鐘意那個講野好似禪師的方力申
多過那個嚷著分手後你會有報應的方力申
那個更「真」?
每個女孩都懂
但那個更愛得落
大家亦唔需要點諗

We love games, and men play them well,
but we still love them so we are all so stupid. HA!

為左證明男人講野係唔值得信
可以再睇下方力申的某句對白:
人家說若兩個人真心相愛, 係唔會同對方講「對唔住」
因為知道大家一定會原諒大家

嗱, 謬誤嚟喎
原諒這個行為
是被講「對唔住」者才有資格做
我愛你我會原諒你 同 我要同你講「對唔住」 係冇關係喎
佢把兩個主體模糊了
這個錯誤簡直呼應著他和衰男人真實的一面

不過
其實這句說話的頭一句是正確的
因為你真心愛一個人
是不會做出對不起他的事情
所以俾著我係stephy
佢講到第二句我會um住佢個口
這就叫做自己塑造真實

2 comments:

Anonymous said...

我鐘意你自己um住佢把口呢下~ 小冬

Anonymous said...

nice.
i guess i won't have to see this movie in order to find out what it wants to say