出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

4.08.2010

Into the un'Miss'able Age

三月到四月
因為出走倫敦及台中
HKIFF的電影數目跌到歷史最低
兩套咁大把

也因為個心一早飛左去倫敦
故沒有留意張懸來港
也因為個人那時飛左去倫敦
故沒有看到KoC來港
他們首次來香港都miss屎左
感覺有點像十七歲那年看不到《藍宇》一樣

不過畢竟始終可惜都不是十七歲了
差不多大了十年
唔通仲lur地發脾氣
也可能被那個連魯迅全集都可以丟掉的人影響

人生真係有咩唔可以錯過?
連演唱會片段都可以在網上找到
可能真係自己個仔女ge生日/畢業禮啦
(好似有套電影講個爸爸講大話miss左個仔的生日, 下場好麻煩...)

雖然我未至於覺得youtube和live相距不遠
但前者真係多到令你覺得世上什麼也可以在網上搵到
你問一下當今的十七歲
真係會覺得睇得番就算經歷左
當我去倫敦考察的片段在youku也可以找到時
真係無理由怪佢地

我而家每次一唔見左野
竟然會想起Google Search Engine
睇嚟我都有d中毒

貼上大家不用miss、我去看了的:

(P佢個K吖! 收起我部單鏡機, hum世界都o係度錄影添啦!)

1 comment:

Anonymous said...

人生真係有咩唔可以錯過? soulmate's wedding, maybe?