出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

9.28.2005

我的腸胃給我的時光

它今天還給了我一副白如紙的臉

昨晚肚痛...係好痛個隻
四個字...劇痛難當
坐了在廁所很久, 無無聊想起一直以來我的肚痛歷史

小時候媽媽會給我一張矮凳'long'腳
因為雙腳觸不到地板很不舒服
痛得厲害時就要媽媽留在廁所間
把頭放在她的肚腩上 (難為她要頂臭味...哈哈)
然後幻想自己若是個有錢女
就可以為廁所添幾個大cushion
痛到wingwing下就彷彿見到唐皇華麗的屎塔
綿綿的軟墊廁板旁有兩個大cushion 'long'手
再加一個枕頭'long'頸仲有毛公仔暖水袋

移民後
頭改為放在旁邊的浴缸敞門的扶柄
(溫哥華的浴缸都有玻璃敞門)
一路痛就一路'seen'先'seen'後 (敞門軌好滑)

入大學
張佬同學仔觀察力特強
很快, 我那句:「你地唔駛等我」
就成了人文館的常見對白
而我亦因肚痛而出名 (bitches們, 記唔記得我地有次話我地可以憑咩出名?)

昨天晚上
又劇痛難當
看著那比真實遠離自己兩倍的天花板
oh, 這個廁板是反光的
很不真實...
迷迷糊糊的繼續疼痛
好像幾年都沒有這麼痛過

3 comments:

蘇菲 said...

夠竟你有冇問過醫生成因?
你好似都幾多病痛...要保重嘛

記得你好似yr 1上第一/二堂New Comm Tech已經肚痛,因為之後係英採,問起你時嘉寶就話你去左?所...

Anonymous said...

你要好好保重呀~~
不如你睇下醫生呀~~
Wendy仔

Anonymous said...

take care :D