出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

10.03.2005

愉快的蘇菲tag

為cheer up大家, evp發起「近期愉快事」的blog tag
當然要響應, 仲要儲起多一點才寫

1. 拿回Art Direction寫Wings of Desire的功課, 有黎妙雪 (係黎妙雪喎, 戀之風景俾的啊)俾的A, 嘩
(亦即意味著我條片真係好低分)

2. 看了蝴蝶, 近期看過最好電影技巧的本地電影 (同埋我95%肯定麥婉欣睇過Before Sunrise同藍色大門)、看了悲情城市 (雖然真的很慢, 但侯孝賢真的名不虛傳), 看了十號風波 (對tv culture有幫助, 仲迫joq請了妹妹吃飯再一起看..)

3. 去了牛棚書展, 自己買左書, 李祖喬又送左潘國靈俾我, 今年的音樂好像密了點

4. 媽媽鑽研出瑞士雞翼和燒肉, 好叻!!!! (同餐廳的一樣呀~)

5. HKALL聯大專的圖書館網啟用了~ 立刻借走了HKU兩本書

6. 在NA Lib竟意外遇上黎達達榮的 耀眼花生, 借走了也斯的「在柏林走路」, 可以醫療我對歐洲的思念

7. 上星五同李joq又郅中環旅行 (吃了超好味的美輪街大排檔, 逛了香港第一間永安)

8. 上星期的千人宴好開心, 之後大組長入了急症室, 證明我的腸胃應該進步了

9. 同巴西的女朋友吃了tea (當然李祖喬同瓜維姐姐也在) 巴西拍拖這現象真得意

10. 得小冬提醒, 在新世紀見了明哥, 頭髮好短了, 但真係好q靚仔

3 comments:

百鏽 said...

啊呀... 真是寫意的生活呢,我聽了你的日子多姿多采很是羨慕... 我的生活只在橫街窄巷靜靜渡過 :I

Anonymous said...

你可唔可以幫我羅埋我份paper ar?>
Wendy仔

Anonymous said...

原來果日同?有巴西的女友?點解唔介紹下啊?
May