出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

4.21.2007

打稿悶得濟看回從前日記結果變了複製對白

突然想探探兩年前的自己
結果在2005年4月找到很多和同學的無厘頭對白
---
人物:
天才剪片師Sara、我
場景:
在209剪黎妙雪的Art Direction (這件回憶簡直不堪回首)
對話:
「用個Export Frame可以玩transition..」(我一向只懂用default了的transition拉)
「嘩! 勁! 好似細個死背Cylinder的volume formula,然後到中五自己用Intergration generate volume formula。」
「即係你係咪想話升級左?」
後記:
和bitches一樣,Sara亦係無欣賞過人家的兜大圈遊花園敘述方式。呢段令我有點掛念Premiere。Sara師傅,我冇忘記過你o既教導架!

人物:
唔聲唔聲嚇你一驚的阿唐、我
場景:
最後一堂愛哲(之前陶生講緊男女分別),走了一半堂去懷緬校園,閒逛中
對話:
「我做過個test話我幾女仔, 但我又唔太覺我真係咁女仔」
「你唔係男仔又唔係女仔架嘛。」
「ha!? 咁我係咩?」
「你係一隻浪漫主義的怪獸--浪漫主義的怪獸綸綸!」(她真的大叫)
後記:
阿唐同我一起經歷過RadioPro,記得那時候俾郭啟x寸,當我話自己o係電車食栗子很浪漫,佢就話,咁基本上你都係想要包熱o既物體,再o係個流動緊o既交通工具,就成就到你份浪漫。我深信唐穎欣係俾佢荼毒左。

人物:
Advanced Photog未摺時趕及take了的Heidi、我
場景:
小冬剛找完我拍片,要我扮 (?) 一個為食的女孩,就到Heidi打來叫我做佢個studio shooting的model (what a tempting word)
對話:
(被「model」一字嚇親後擾攘一輪)「...好, 我應承你, 咁你係咪都要讚美我幾句? 例如我有幾分姿色咁」
「...其實係因為我要搵小朋友...要搵黑色頭髮既小朋友..」
「!!!!!....咁我要做d咩?」
「跳繩...」
「你要我係studio跳繩?」
「放心啦,冇人睇到架..」
後記:
估唔到我o既賣點係黑色頭髮
---
其實最好笑係因為呢三個人都係冷靜派
可以泰然但立刻俾到反應
佢地會令你覺得你自己好怪
但三秒後你會發現
係佢地最怪
人文館真係好多怪人

真懷念journal人句句皆精的對白...(又來了)

4 comments:

蘇菲 said...

o i miss the days....

Anonymous said...

冷靜派對我黎講係一種讚美呀baby~~~
Heidi

Anonymous said...

嘩~你唔講我都唔記得自己講過d咁ge野~笑死~

林綸詩 said...

估唔到兩位冷靜派人士會咁快睇到, 真不枉我咁懷念你們的說話, 嘿