出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

11.04.2008

Pie Life

男友有高人指點

「你女友星相好不穩定,好多野諗。若佢同同年紀的人一齊,三四十歲都未必結到婚。但遇到你,因為有年紀的距離,反而要佢穩定落黎。不過你唔好遷就佢太多,佢雖然知道你好鍾意佢,但個人實在太不穩定,有時候會有把聲同佢講野,令佢胡思亂想。好似隻魔鬼o係耳邊咁,叫佢唔駛同你一齊:阿湯都唔係好錫你啫。(hahahaa) 唔好縱佢,要佢自己堅定。」

最好笑係男友話:
魔鬼呀
好符合你天主教呀你地話有魔鬼嘛

宗教crossover?

其實這些我都知道
我都唔係好鍾意你
只係你對我有益咋嘛
你係牛油果
唔好味但有營養o個隻!
你個油林林o既牛油果吖

為免被人話滿口只有牛油果
我要說說今天一件美好事
有人今日漏口話本來想買earphones俾我
雖然不需要發生
但...好感動啊
我諗我部ipod鐘意你多過我
恨不得把自己變橙

工作帶來的傷
慢慢痊癒
要用自己的方法
高人講得最啱係
一定要硬淨點

2 comments:

Anonymous said...

好sweet
好乞人憎

Anonymous said...

你都係catholic? 咁就得個聽字好喇,唔好信呢d,信自己!