出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

7.20.2005

intern之權力地圖 2

除了上次談的權力
做intern也有一種獨有的權力
(或許其他人會稱之為「機會」吧)

上星期之所以咁忙
係因為臨時加了World Children's Choir Festival
本來我只跟問答比賽

喜歡這個intern有點是因為可以接觸很多不同的節目
psq的監製是radio的DJ
於是除了電視還有機會看電台的

有點害怕自己是喜歡這種斑斕
這種只屬於intern的斑斕

Intern的另一權利是跨階層的搭訕

一直很不喜歡做記者的social
(通常為「料」要同各報章雜誌記者熟)
因為是有目的的攀談
但其實我很喜歡聊人傾計
(所以咁多人e.g.剪頭髮的師傅會話我似記者)

在這裡做intern很容易同人傾計
由司機、crew到同事、psq老師同學再到大大粒老細
聽到不同層的人的壞話/勸諫
連清晨0400車我番台的的士司機都照殺 (他買了一束花, 清新得令人精神一振)

會聽徐小鳳、Beatles的司機
會同你講達明一派的導演
會談香港話劇picture的監製

上個星期帶個Documentary做subject的13歲男孩去乘巴士
佢:導演猛tum我叫入你地呢行...
我:咁你自己想做咩
佢:音樂家
我:咁你都係繼續醉心藝術吧啦, 香港已經好少人想搞藝術
佢:我嫌多添啦, 香港其實冇空間容納到咁多
.............
他日必成器, 於是給了他icq no.

究竟intern和正職會有幾大距離呢?
不可以只眷戀著這個intern的權力地圖呀!

ps 呢排成日同同事玩呀~~ 去左某某屋企, 又唱左k, 又look左ling, 又食左糖水. 令人有錯覺我番工掛住玩...ahem---其實我好辛苦架 hahaha
pps 每天拿你的相片出來...念一念

2 comments:

Anonymous said...

唔知你有無試過一種食物淺嘗就會覺得好好味, 但食久了就會覺得唔好味, 甚至難食呢?
我覺得internship 就似淺嘗般,當理想邁向為現實時,那份樂在其中的感覺自然不言而喻。
願你能珍惜那份甜味。
一個和你同初嘗intern甜味的攻人
P.S 不太想留名...但又怕你不知我是誰 =P

林綸詩 said...

我知你係邊個啦=p...你的intern應比我長...那希望你會有更大的樂趣