出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

7.09.2005

A walk in heaven

星期五早上等小巴時碰到hongling,她告訴我今年她玩大O的情況。我和hongling也是做輔員認識的。她同一個身份今年重覆一次....然後我突然有一份感覺,那是上年暑假的味道。

有冇試過有時行行下、轉角位,或者突然感覺身邊一些東西的變化,覺得有點觸動,想起過去?我成日都係咁。例如聽達明這新碟,明哥的聲線加電子音樂,帶著headphone,我會想起我中五時時常躲在md後沉醉的自己,聽歌會聽到哭的自己。又例如係個商場行街,一轉彎撲面的那陣冷氣,令我想起溫哥華女麻女麻間屋basement的味道(basement特別凍的)....

那感覺初時會像可以殺了你般,追不回來的回憶最令人心痛。然後你才慢慢drift回來現在。

晚上Jam來了我家追回她離開時明哥的訪問。她送給我柏林的Victory Column(即Wings of Desire的天使像)的postcard。好感動。我而家有「柏林角落@my bedroom」。最有意義係佢參觀左我個「石頭角」,加埋今次Barcelona個舊,真係一半都係佢俾的。最好下次俾埋扭蛋殼我,我唔夠裝lu~

石頭除了是我地方的回憶,也是我友情的回憶。

呢兩日睇世界童聲合唱節的rehearsal, 整天也在聽音樂。我聽音樂的方法是自己為音樂配畫面,例如聽到手風琴,會彷彿見到蔡德才的型仔樣。所以就算聽classical concert我都比較遲訓著...昨天聽住小朋友的聲線,覺得自己好似飛過一大片又一大片的綠色草地。

好似又暫時離開左現實。

Festival的力量是一大班人為音樂興奮、團結。群眾就是力量。我最鐘意就係陌生人為著同一樣東西。

我揀傳媒都係因為覺得佢最影響到群眾。但昨天導演Edde (佢好鐘意達明 therefore音樂, wakaka)說這個concert屬小眾,是General Programme自己找來播映的,也是GP現在選擇走的路線。我就突然諗,其實自己從都不是一個太大眾的人,又唔news,又唔showbiz。睇副刊多過港聞,睇進念多過香港話劇團,去電影中心多過去嘉禾UA,聽陳浩峰多過陳奕迅。

同事問我鐘意港台咩,我唔會好似答其他人咁有信心,因為他們理解港台多過我。但做左就快一個月,我依然可以答,因為我鐘意你地d題材。

2 comments:

Anonymous said...

hi! baby!只從聽過你講喜歡和陌生人做同一年事後,我有時睇戲都會去feel下呢一種感覺。haha~
.
史生用細路,可能因為小朋友係白紙,沒有大人那種社會規範啦。

蘇菲 said...

扭蛋殼...wahahahha......
你口個種感覺係因為有非自主記憶
陶生都成日講呀
港台依家被迫走小眾路線
咁你應該會越黎越鐘意佢
話唔定遲d連les and gay都會講