出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

10.12.2005

殆已

今日發現jam少已買了Bossa Nova的飛
開始有種莫名其妙的失落
越來越覺得自己越來越頹
今個sem雖然睇多左書 (都係消閒書多)
但劇同音樂會都係別人發起才看了兩套
懶唔買飛, 又覺得做得這樣又不能做那樣...
要問人找人, 其實只是個藉口

是要吃自助餐~
但人的胃終究有限
面對著琳瑯滿目的食物
無奈得有點傷痛
是以有涯追無涯

上次東Touch的總編來sharing
「做傳媒不只文筆重要
還得找自己鐘意的東西
將它成為自己的獨特之處」
這樣才可以keep住熱誠和飯碗

我就是怕我到畢業那刻都找不到落腳點
在自助餐的桌上飛過沙律飛過牛扒飛過蛋糕
看的都是表面...飛來飛去什麼也未真正觸過
無力是懼怕過了大半生才發現自己只是一頭臭烏蠅

***

上星期電視有梅艷芳最後一場演場會。我看到一個將近「殆」的女明星盡力在紅館台上獻唱。她說多謝歌迷,她說大家都是她的老朋友了。
一些人臨死前最想要的,就是能在漫天光彩下接受老朋友的掌聲。
如果我要坐著等死,我不用在紅館。或許在台北故事館 (雖然未入過去,但環境幾趣致)。我最想要的,是我的老朋友,每人帶給我一個故事。然後大家坐著陪我聽。

:)

4 comments:

Anonymous said...

where am i then? i mean when u die

林綸詩 said...

with me...
WAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKKA (evil laugh)

蘇菲 said...

no need to be so grey la baby
every one have some time feeling confused ga la
u will be sure to find your way!
但東touch老總講既野幾好笑
睇黎佢地都未搵到自己喜歡既野
唔係唔會成本野都好似copy cat

Anonymous said...

其實我覺得位老總講得好arm
UQINUENESS
唔只搞傳媒..其實做任何一行要有成績..都係要證明自己係irreplaceable吧..我開始時因為迷信「通才」所以揀中大張佬..不過聽聞而家「通才無用」要玩專才,樣樣知?原來不如只知一樣..
我突然想到一件事
記唔記得MCS好鐘意講一句?..i am beautiful because i am unique

然後
哈你估東touch 係咪認為自己的uniqueness是being a copy cat呀??
肯抄又抄得咁徹底,佢真係贏喎

Linda