出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.07.2008

世上有一種宿命叫體質

出來做工後 (好似講到做咕喱)
身體累了
容易入眠
以為晚一點喝咖啡也可以
(註: 從前是12點前喝,晚上10點睡也沒問題)

那天1點喝了一大杯
好大杯
但1點嘛
沒問題
你個頭
2點還以為是自己胡思亂想
4點才開始承認是咖啡之過
眼光光到五點鐘

世上有一種宿命叫體質

曾經有一陣子
吃中藥無用
喝紅酒無用
又不想試安眠丸
於是做運動去
大極都試過
基本上後者係耍到一半已想睡
但達到落床係睡不著的
即係你要邊耍邊睡
前者很湊效
於是又有一天
因為整個下午都會做劇烈運動
早上便去喝mild到不得的雀x咖啡
結果夾著muscle pain睜眼到天明

世上有一種宿命叫體質

無數次
以為自己強壯了 免疫了 正常了
還是敵不過天生就有的夜尿和失眠

世上有種宿命叫體質


ps 就快生日
想有一種宿命叫
25歲那年
我朋友送我一個在citysuper看到的啡色背包
同埋一張2GB的Mini-SD卡
my phone is running deadly slow....

5 comments:

IRis said...

(不是廣告)雖然體質好難完全改變,但係我估中醫可以幫到你。我以前成日都失眠,睇左中醫之後,而家幾乎完全冇呢個問題喇。

祝好。

Anonymous said...

haha,我想留言給你,已看見有iris在~!
我昨晚有一個宿命:我等我細佬沖涼途中,去廚房找了酒店偷番來的兩面針牙膏用,五分鐘後咀唇開始腫,腫到爆!仲腫過剝完智慧牙。

這是我和兩面針牙膏的宿命:中藥對我太reactive!

Anonymous said...

Iris 真是一個美麗的名字
何其common!
喂 你生日想點搞 我地係咪要聯合搞

林綸詩 said...

Oh....I'm so honored to know so many Iris's. 可能Cindy呢個名係chee Iris eg Iris and Cindy are good friends.

IRis1: 我已有看中醫了, 三個中醫都治療不了我的失眠, 是天生的體質來的, 唯有盡量避太影響自己的因素, 同埋諗少d

Iris2: 我今日俾同事發現我唔飲凍野, 佢好鍾意諗...see, I find your connection everywhere too. 我還告訴她我很喜歡姜茶.

(iris)3:聯合搞...uc搞..? haha 不用啦,又唔係結婚! 呵呵 (你會理解我的語無倫次)..PS 呢個entry有冇令你完全放棄轉名?

Anonymous said...

祝新工愉快!!
我幾乎覺得自己突然很了解自己-- 特別在這刻,好想掉低所有野然後走。好厭倦這裡的一切