出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

9.15.2010

記火坑裡的第一千天

看回這個ENTRY
節錄:
「離開了舊公司一星期
在新公司上班一星期
其實是同一件事
可能就是郎哥所說的
從一個火坑跳到另一個火坑
(佢話因為成個香港都係火坑)」
(07年9月)


我已在火坑多少天?
今夕是何年?

睏甚

特別收錄SAMMY曬命郎哥真跡:

3 comments:

小丁 siuding said...

從一個火坑跳到另一個火坑<=== 對
成個香港都係火坑 <=== 對極
所以我先懶得轉工, 等佢炒我 :P

林綸詩 said...

係呀, 日日當自己跳火圈娛賓, KAKAKAKA

(OH呢度終於發市了,恭喜你!!!!!!! 你係一百天內唯一的一個留言!!!! 等我諗下呢位幸運兒可以有咩禮物先~)

小丁 siuding said...

第一百天之前留言個個會唔會都係我先 Xd hahahaaa
我要食物呀 !!!!