出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

2.13.2005

愛.情.戲

今天獨個兒跑去電影中心聽陳慧和馬導演的演出前講座
頗喜歡陳慧的文字 我想我也會看這套舞台劇吧
(同上次她獨行俠的參與程度不同)
今日陳小姐講左句勁野:
愛情其實真係似一場戲..舞台的戲
因為同樣都係可一不可再
想起陶國墇的說話,
「無一段愛情係會重覆.因為人會變的,即使係同同一個人戀愛,你已經唔同左」

星期六做了件很傻很傻的事
做到一半已覺得自己很過份
今天告訴朋友
她說不是難受呀,我覺得你挺浪漫的
她還說我的行徑有點像她(她在暗戀朱古力呢)
我說可能人喜歡其他人時,做的東西都會差不多

照我的觀察
單戀的人都會做幾樣相同的東西:
1.話自己其實都唔係咁鐘意呏情D覺得佢幾似自己
3.做埋d好唔似自己的事來令他開心
4.上網亂打佢個名search google (前幾年前應該係yahoo)
5.有時覺得佢太勁,又仰慕又覺得距離大
6.佢係附近時,人地同你講咩你都聽唔到
7.覺得佢是有望自己的! (這是後加?)

雖然每次戀愛都不同
但當真正好鐘意時
又有似曾相識的感覺
那時候我就知道
我又愛人了

二月十四啦,將這entry送給有情人沒情人
(同埋今日生日的譚熹維)

1 comment:

Anonymous said...

baby! 情人節快樂!

>>>「無一段愛情係會重覆.因為人會變的,即使係同同一個人戀愛,你已經唔同左」>>> 絕對正確!!

>>> 你對單戀的人的觀察...quite right!