出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

2.25.2005

Globalization...arguement

去左劉遵義個諮詢
同馬傑偉、做記者的師兄Mike、張燦輝打左招呼
仲見到leadership同學仔James、教過我地的Eliza
還有我的mentor, Ms Yui, 我仲同左佢坐
在她一個校友+staff的身份看到另一個角度
劉遵義又真係幾慘, 但更慘既係佢唔識答問題
不過講真, 當事情鬧得熱烘烘的
我又難免有些興奮
因為我覺得大學生活?若沒有這些風波
會少了很多回憶

可惜我六點半要上堂, 聽講校長都留到八點

繼上堂我們一眾同學仔和張燦輝嗌過你死我活
今堂請來的劉國英一樣是個哲學的大mung塞態度差asshole

難得present完的朋友仔好器量
被佢打橫來插完後還禮貌的向他繼續指教
break時圍起來和他繼續討論
我在旁看
自問自己一定不會
仲要bear足佢全堂
最憎D無學者風範的學者
幾叻都冇用
想起自己和張佬同學仔駁張圭陽咀
被佢鬧到喊仲要繼續寸岒憒漪版?

That's why we aren't gonna be leaders.
We can only drive the leaders nuts. Haha.


__________


上堂前撞到CharlesWu
佢叫我等等
係個惠康袋到拎左排好肥既Snickers俾我
請我食...oh!
多謝呀~
仲有Anita同ChowChow的留言...
LDP就完了
你們就畢業了
我的校園美麗片段也快要結束了....

1 comment:

Anonymous said...

Let's treasure the precious school life. Best regrads,
Ray