出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

3.26.2005

my life as a storyteller

因為柏林的天使是mankind's storyteller, 所以喜歡Wings of Desire.
因為Lemony Snicket也是個虛構的storyteller, 所以喜歡他的A Series of Unfortunate Events.
因為Hans Christian Anderson用一生做了個storyteller, 所以喜歡HCA:My Life as a tale.

那天經蘇菲轉述潘國靈在堂上朗讀「我城」
Heide同春花竟然話「好林綸C..」
記得蘇小組話過, 個d將個世界擬物的文字也切合林綸C的世界觀
那天CC Photo Day幫小愛做cam girl
間中鼠去張佬個counter
賴文可問我幫邊個影相
我話係幫LDP的朋友
「係一齊去歐洲的朋友來的
那時我也是和這部單鏡機影
現在又用同一部相機同佢影她的畢業相
同樣一起和她紀錄我們的回憶
係咪好浪漫呢?!」
賴生就答:「咩都可以俾你講到浪漫架啦」
(不過, 我懷疑佢冇乜聽我講野)
我覺得故事係現今世上最後一個magic
所以我係長期生活係現實況和理想夢之間
我的人生某程度來說只是一半真實
另一半係我自己作出來的
我的遭遇我的說話我的思想
但當然, 對我來說這兩半都是真的
以上勁多個「我」字
不過任何storyteller一定要由自我開始既....我諗
因為你的生命是第一個你告訴人的故事

ps 在journal人堆中
很容易發現自己
可能他們都是oberservant和會在意個體存在的人吧
繼bitches發覺我說話時, 總會引誘人打斷她後
同陳珍Iris做HK Soc Proj, 佢地都情不自禁咁ignore我講緊我o個part
我說不了幾句, 她倆就談得很起勁 (係我個pt帶到的...)

真係不謀而合....想起bitches問我
「d男仔頂唔頂得順聽你講野? 會咁有耐性等你講哂?」
我覺得climax係需要一個花園遊去襯托
(from 'I want to be a storyteller', Lam Lun See )

6 comments:

Anonymous said...

又唔見你叫我快d返黎?唔睬你!
你估唔到我係邊個你仲死!
唔洗旨意我打俾你!!!!!!!
我死左你都唔知呀!!!!!!!!!!!!

林綸詩 said...

頭先我其實已經估到你留左d野係度
我費事講, 會助長你的咒罵的~

Anonymous said...

我今日?遊行買?條陳水扁電話繩
縛了在相機上
同一條毋忘六四的縛埋一齊
那我算不算也很浪漫

linda

蘇菲 said...

嗯嗯
想澄清「男人頂唔頂到你」係我問的
仲有
我呢幾日發覺我地唔可以成日一齊
otherwise我地會越來越「鼓勵」對方否定他人
我要近多d溫和派人士
學習少些偏激
maybe u need that too…(as seen from your hatred to that skinhead man and his gf in Pun’s class) wahaha……..
and我今晚在Kwai Tsing Theatre外見到「gigi個妹」

蘇菲 said...

to linda
can buy one more 呂秀連?

Anonymous said...

看來你將來的readers會
是最有耐性「睇」而不是
「聽」你講你的浪漫事。
而家個世界愈來愈急,
愈來愈難搵到有耐性的人,
去聽你浪漫。
原來你是浪漫派~
如果蔡生有聽開古典樂,
可能他會很有耐性。
.
李文K