出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.04.2005

「打保齡, 就好似人生咁」

此乃我第二次同同事打波時講的極leung說話
除左佢地想打我之外
我自己都想嘔, 哈哈
(不過後來雲妹同昌哥都有係佢地od到講喎!)

事緣小女本身都有打過下
但經阿昌少執過d姿勢+技術後
出現極度迷惘期
分數跌到落幾十
人生都係咁: 要經過自我追尋, 有起有跌, 先會進步
記得有套戲 (只是記得Tom Cruise同個老人家傾計)
個老人話, 人要有迷惘期才好, 否則他的人生不會有變化
所以後來即使知道自己會落坑, 都盡量唔准自己走回以前的姿態

前晚第三次打
Eric話
「走到第三步到, 已經知道o個球會好唔好」
即係未掟出去已經feel到個波會碌得準不準
我反而覺得
一半係信心問題
未擲出去就已以為自己衰左
佢就真係碌落坑俾你睇

人生都係咁
「以為」囉
以為自己鐘意吤H為自己會同佢一齊
然後鐘意左佢同左佢一齊
以為自己開始不喜歡
以為自己會同佢分手
然後不喜歡第二日分手

傷心
到有天以為自己好番
到最後真的不痛了

以為自己打得差
咪打得差囉
人生, 都係一串串「以為」來的

落到場
條lane係你自己o既
一定要以為自己係最強

ps 至少我是這樣,我一向比較抽離。
那天同Alvin吹水,我問佢讀archi應有咩性格。
佢問番我journal人具備什麼特質。
我說我和我的朋友睇野都頗抽離。
我由細到大就算好投入一樣野,都可以突然一個wide shot咁抽自己出來看個overview。不過,唔等於我唔享受。
不知這和以上的有沒有關係?

1 comment:

Anonymous said...

It?s a little bit annoying
but i will leave some comments here whenever i can access internet in Freiburg
um....so i leave:

hihi! 88

:)