出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.22.2005

第一次 (from chanst's od)

1.第一次唔合格係幾時,有咩感覺?
好似係一個默書...無相干啦, 有咁多次拉分

2.第一次好滿意自己成績係幾時,有咩感覺?
小六math speed test 96分, 開始覺得自己是數學的料子

3.第一次公開試有咩感覺?
唔好令自己後悔

4.第一次返正式學校係幾時,有咩感覺?
啟思幼稚園, yeah, 活動教學的, 好玩! 多活動~ 新奇~ 過節和生日又有特別野, 正!

5.第一次知道自己要上邊一間中學時,有咩感覺?
唔知知唻做咩...都要移民咯...

6:第一次放榜有咩感覺?
會考---(睇左有幾多分先)..唔, 咁即係唔係好差啦....再睇自己每科拿什麼, 開心, 好好運

7.第一個你o係學校識o既異性朋友叫咩名,而家仲有冇聯絡?
幼稚園o個d, 梗係冇聯絡, 個陣都唔知咩叫聯絡...

8.第一個屬於你o既學號係咩?
好似係15 (係個一年級先生個時話記得我講的~~ 佢好勁!)

9.第一次上課外活動班係學d咩?
講你都唔信, 功夫舞

10.第一個你祟敬o既老師係邊個,點解你咁祟敬佢?
我通常鐘意暗戀先生多d, 未必係崇敬

11.第一次鍾意人係幾時,對方係點o既人?
小學, 佢o係教堂做父祭, 我唔識佢架喎, 佢靚仔嘛~

12.第一次俾人鍾意係幾時,對方係點0既人?
中一, 加拿大小學Grade 7, 隔離班一個唔識的騎呢人, 佢其實幾好人, 但佢係黑版寫I love Cindy Lam同會大叫我個d分數出來, 所以我憎左佢一年, 嬲左佢三年

13.第一次表白係幾時,感覺如何?
icq, 甜, 因為佢表先~ haha

14.第一次送左d咩俾你鍾意o既對像?
生日熊bearbear

15.第一次聽到會心甜o既說話係咩?
u were important to me and u still are

16.第一次去唱k係幾時,記唔記得唱左咩歌?
中三尾, 唔記得, 只記得要我個frd幫手挨埋我阿媽佢先俾我去

17.第一次同FD去睇戲係幾時?睇咩戲?
點..記..得...

18.第一次去溜冰係幾時?情況係點?
小學同個best frd去, 兩個手拖手, 佢好叻, 我仆左兩次

19.第一次飲酒係幾時,飲咩酒?
同爸媽去吃飯飲啤酒

20.第一次同fd玩通宵係幾時,搞咩?
係溫哥華去frd屋企訓...跳下跳舞氈, 玩下佢隻狗, 睇下電視, 溫哥華係咁悶架啦

21:第一次同朋友嘈交係因咩事?
佢地趁我去拿朱古力奶時撇低我, 然後哩埋.....好好玩咩?! 咁我訂左奶一定要拎~

22.第一次你朋友令你由心笑出黎係咩事?
成日由個肚笑出黎, 然後笑到好肚痛

23.第一次朋友出賣你係咩事?
同21

24.第一次朋友俾你出賣係咩事?
oh i dun do this type of thing...
哈哈, 問佢地, 如有, sorry!

25.第一次你朋友令你覺得好感動係咩事?
jasmine wong整左成四個抽屜俾我, 每個有不同的theme: 黃耀明, 我倆, 時間 (友誼永固), 同一個17歲生日快樂的自製字黏土

26.第一次你朋友令你好嬲o既係咩事?
應承左我又唔做

27.第一次令你覺得朋友係好幫得手o既係咩事?
影印補習社notes

28.第一次你整嬲你朋友係因為咩事?
拔左尖未講俾佢聽...sorry again, 我呢世都會記住我有什麼事首先一定要通知誰, 最在乎我的人

29.第一次你同對方再做唔成朋友係因為咩事?
佢偷野既

30.第一次為左朋友而喊係咩事?
佢地成日蝦我, 單單打打....不過可能因為細個承受唔到, 太在乎那班朋友

31.第一次覺得父母係好錫自己o既係因咩事?
我病佢地照顧我

32.第一次覺得對唔住父母係咩事?
點解我咁深近視, 要佢地用咁多錢幫我配眼鏡?

33.第一次家人做d野令你唔開心係咩事?
以後每次都係同一個原因...d人發脾氣

34.第一次令你感到家庭對你有壓力係咩事?
想我take 下 BA course...

35.第一次覺得家人唔明白你係咩事?
唔明白我係一個唔甘心做一個平凡人的女孩子

36.第一次去海洋公園/荔園有咩感覺?
超好玩

37.第一次上網係做咩,感覺點?
開free web-based email, download icq, 好玩過minesweeper

38.第一次上台講野/唱歌/演奏時係有咩感覺?
震哂, 幾時完?

39.第一次鍾意一首歌係咩歌?
友共情, 因為剛移民

40.第一次好想得到又得唔到o既係咩?
男人....waaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahhahahahaahahha 蔡德才囉

41.第一次覺得自己因為他人好失落係幾時,咩事?
鐘意既人唔開心, 又幫不上忙

42.第一次後悔係因為咩事?
食左好多野食知道自己會肥十磅八磅, 哈
我比較少做會後悔的事

43.第一次o係邊見到份野?
小冬od

44:第一次見到我(你copy o個個人)
Journal O'camp院草競選

45.第一次玩好唔好玩?
好! 但第一次真的很遙遠, 這些多屬難忘的...(可以呼應番我之前的entry, 呵)

2 comments:

Anonymous said...

Hey this is Reb. I wonder how come you can remember all these stuffs. As I read through this, I only could answer 2 or 3 questions myself. You really do have a good memory! Please forgive me if I have done anything wrong to you...

Anonymous said...

hahahahhahahahahahahahahahhahahahahahhhahahhahahahhahahaahhaahhaha this is hilarious!!! hahahahhahahhahahha you are so humorous!