出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.11.2011

眼睛想抗衡

去驗眼,遇到一個很幽默的驗光師 / 眼科醫生小姐。
註: 我是第一次去這個驗眼中心。

「我諗你調轉左對con」
「咩調轉? 點調轉?」
「總之調轉左戴」
「正反調轉,定係左右調轉....」
「你唔好問啦, 去除左佢換先啦。」

「我回來了」
「咁快? 肯定無洗手啦。」
「有喎」
「咁肯定無用番梘啦。」
「.....調返轉真係舒服」
「你調轉左幾耐嚟戴?」
「唔知呀,好耐掛」
「你唔覺得唔舒服架咩」
「唔太覺」
「你成日都係咁架?」
「我天性如此」
「睇得出」

「嘩你做咩」
「反緊你個眼皮,要睇裡面呀嘛,你戴con要驗眼皮, 無試過咩?」
「無喎...可能太痛苦唔記得啦。人會逃避唔鍾意o既回憶架嘛」
「唔好意思,俾左咁痛苦o既回憶你」
「唔緊要。反完啦? 仲駛唔駛反?」
「反一次夠啦,下嘛?」
「好彩啫。影眼底都影左八次喇」

短短的相識,教我要寫一個entry紀錄之
其實臨走前,我有諗過問佢要facebook

一個有趣的陌生人
足夠讓人樂一天

Featuring

No comments: