出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.23.2011

金融電影

《竊聽風雲2》承接港產片的高智形式,其實都幾《暗戰》(剛巧又在有線重溫了,氣氛真係一流。若《竊2》有多點型音樂和型鏡頭就堅了。)

吳彥祖為一個 (又報仇又為善,還要狂噴血,仲唔係劉德華?) 目標,擺佈他人。被擺佈的玩家一分為二,警察 (古天樂,暗戰中是劉青雲) 及經紀 (劉青雲),在三角遊戲各擔一角。莊文強、麥兆輝是編劇奇葩。但不知是否編劇做了導演,就會不肯減對白,寧用說話都不會轉做visual。(葉璇的「我一直都唔知自己係邊,原來我返左嚟屋企」真係...... 。一入屋時,真的不認得,以為間屋是某賓館!)。



不過今次又學到不少東西,除了香港股壇歷史,就是終於明多一點經紀做中介人如何能變富豪。上次睇《Wall Street》學明投資其實都係一種了解人家做什麼的過程,例如要投資新能源,就要明白新能源有什麼options,然後買馬,估估那間研究公司會跑出,這個過程比做記者或評論 (對我來說都是同樣滿足research curiosity的工作) 更影響深遠,因為你的資金也可以左右成功率。

看《竊2》則明白除了買馬,就是救亡。當然視投資股票的過程說成是刺激經濟,大家會同古天樂一樣,笑笑就算 (他和劉青雲那段對話幾好笑--劉:你當然以為我們是錢滾錢的仆街。但沒有了基金etc etc,病人的醫藥費那兒來etc etc。古:我唔係質疑你對社會的貢獻 )。從前救華資公司,到區區一個經紀都可以炒起一隻股,幫一間公司集資,或走出破產,都睇得我呢個行外人哦哦聲。

不認識太多,(我就是班老野買749時講那些「頂,有班盲毛同我地搶貨,o係度托高個價!」o個d盲毛....),但戲後感可能都是那句,If you want to do good, you can do it anywhere.
想起許畯森

又,有無人可以解釋為何劉青雲買賣自己的貨去完成那五百萬股後,他們便知道他出賣了地主會?


Featuring:
暗戰OST!

No comments: