出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

5.01.2005

純物理活動紀錄

想由被釋放那天說起
我不會忘記那天的陽光...

28/4
沒有那樣誇張吧
最後一天考試
早晨在家弄了三隻蝴蝶送給LDP的staff
自己開大個喇叭睇達明一派個show (買了dvd獎自己當時冇買貴飛)
和媽去吃了大家樂, 10分鐘後衝去搭火車
回校為marketing dept做cd listening的experiment
一入到去見到Tivoli Model 2 眼到
死釘住連Cherry都見唔到, 一會兒發覺大家都reg左呢個experiment
跟住去俾蝴蝶LDP的三位美女
佢地竟然以為mentos蝴蝶的身軀係電芯
電動蝴蝶? 我冇咁勁
我對腳因為勁痛, Edith同Margaret就叫我踩住對鞋
又話 "詩, 你真係好好笑...." 很少人叫我「詩」
之後去van宿補給----tart了佢對襪同膠布
佢就同我背畫, 問左我十個答得個三條correct
便去考我的西方藝術欣賞試了
完了和蘇菲邊行邊談落火車站會合大家
出左沙田吃小籠包再去葵青吃東宮西宮

29/12
早上去了整腳鍊
買了個choco muffin俾小愛吃
和她 邊行邊putt yogurt吃
夏天最浪漫的活動
juju後來居上
在u lib簽了個名 (有個北大展覽xxx)
傾完個structure佢地拉我去食tea
於是一個鐘頭後我再同巴黎回來的Vega和將去Romania的Maisie吃poolside
Vega帶了石頭和朱古力給我...太有我心了, 已是她給我的第二塊石頭! (熟我的都應知我儲的)
接著回u lib再簽多個名
就和Alice dup埋個project
自由了....
一齊行落火車站~ 又是歐洲的感覺

30/12
早上和媽媽去買菜
下午和老公仔去嘆tea
我同佢講番好多中學的東西--佢教我行識旺角d路、同我一齊唔望住對方傾計
可惜佢都一一唔記得
然後仲傾左好多屋企同人生觀
其實我地都有點似的...
晚上和妹去了始創吃東西
ikea搬走了, i'll miss the swedish cuisine....

究竟呢d紀錄係咪真係會有人想睇的?

腦部活動紀錄, 下回再談

5 comments:

Anonymous said...

Many people want to read

林綸詩 said...

.....
like anonymous??

Anonymous said...

Yes, I'm one of the anonymous want to read. 沙田仲有ikea. I went to there at my final year and a year after for lunch/dinner usually.

Anonymous said...

i want my socks back~~~ nannaanaaa~~ so smelly, your birthday gift la (so generous?!!)~~~hohohohohooh!!!

林綸詩 said...

my mom said, waa whose socks are these?
i said, yeah, so ugly right?