出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

5.12.2005

音樂就是力量, 你信嗎?

好多人話信
但我想一定好多人都唔信我以下的故事

Pen有天告訴我
有一可靠記者說明哥會'high'野
吸毒的....連影相時都high high 地

我一定唔信
睇過佢咁多篇訪問
你會覺得真係明白呢個人
(其他人一定肯定話我盲目)
佢話佢唔鐘意drugs, 因為既然music可以令佢high
那用浪費金錢買毒品

你信唔信?
他是那種從訪問會看得出他人生觀的人
所以 我信

他的快樂是那樣隨手可得
他不會需要毒品的

買了期JET
記者末段讚他專業
自己出動ipod聽音樂
令自己high high地做出更好的pose

我要說的說到這裡

若要留言, 請小心

ps 一直不想擺歌在od
因為音樂的感染力太大
會影響觀者看文字
多謝小愛送來player, 不愛「一個人在途上的」可以關掉
個人認為 是「寂寞的人有福了」的前傳

6 comments:

Anonymous said...

suddenly miss you so much~
(haha~.. not related to your entry at all :P )
find you later ah~~
emm.. but needa wait till i have finished wor~~
hoho~~~

kisses~~

Anonymous said...

對哦
所以我只放在首頁..不想頁頁擺..
我也信明哥不吸毒
因為他就像那種不會說謊的人

Linda

林綸詩 said...

linda:
不會說謊...係啊, 我都覺, 他是不屑會去騙人的那類人

好妒忌你依然..

karen:
嘻, i miss u a lot too! I read ur xanga ga

蘇菲 said...

我覺得gay的人都不太介意一些別人介意的事
既然佢唔介意俾人知自己係gay
應該都唔介意話佢知佢有high野的(if佢真係有做的話)
雖然佢個樣真係騙得到人

Anonymous said...

聽完你講,又相信佢唔會,
heehee~
.
我溫書的時候都不敢聽歌,
個腦實飛去d歌度的!
.
hai... 溫書......
已成為歷史...
.
k

IRis said...

This is nice! Much better that Chet Lam version!
IRis