出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

5.25.2006

CU PR相

6 comments:

波夫波的廁旁手記 said...

效果不錯哦,Panorama的展示方式很好,構圖也很好,人物安排也很decisive moment.繼續努力!!
paul

林綸詩 said...

唷, 很開心呀~ 謝謝paul! 今朝番工前gum低resolutoin和upload了半個早上乜都抵番

Anonymous said...

我很滿意第三行左手邊那張
我們的談話很自然, 哈哈

Anonymous said...

你去書局揭下本無解良品
真係好似你?相

linda

Anonymous said...

你影圖書館影得好靚!
當然canteen也不錯^^

Anonymous said...

cindy影d相靚靚靚,咁夠唔夠大聲呀!:)喂,我仲有[立見天國]既飛,有無f想睇?