出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.15.2006

The Departed (無間道英文版)

大家可以click一click這裡, 可以看到放在Yahoo!的 trailer

由於太好笑的關係
抱歉我不能很理性的預計英文版本做得好不好

前半的音樂簡直令整套片像youtube上自己剪接的惡作劇版
(e.g. 用Titanic, Romeo&Juliet砌Titanic2的trailer)

後半係老土到爆的典型荷里活trailer style
即係
1. 一定插個sex scene
2. 彈完個戲名出來, 會有句懶有野的對白
今次係: We all act accordingly (Hope I got it correct?)

仲有
貓屎先生做曾志偉?
Di Caprio倒有點像陳冠希

Loyalty is a lie.
Sacrifice is a test.
英文版 is a joke.

I'm still 爆笑 ing...Sorry Scorsese....

4 comments:

Anonymous said...

這段短片簡直令我沉悶的論文日子突然變成笑過不停~~~~~~

但真係抄得好足~~~!!!
好野~~~~!!!

波夫波的廁旁手記 said...

條trailer好悶...唔知想點,哈.
請問你在雜誌上寫的是否關於會考網的呢? 我有睇呀,繼續努力!

林綸詩 said...

paul: oh 那篇被改了很多, hehe 希望越改會越少, 我會加油的 (如果有天可以讓你看到我拍的照片在雜誌出現, 實仲開心)

btw, 你繼續「拿」u magazine吧, ha, 我有時做feature的, 謝謝你記得我的中文名!

Anonymous said...

首歌好難聽,可唔可以賣版權送埋首歌俾何里活?

邊個係劉嘉玲,邊個係陳慧琳架?邊個係鄭秀文呀?點解冇傻強?點解會有刀出現?

如果第一集?DiCaprio已經咁Young, 咁第二集邊個扮佢?後生版好呢?

P.S. 其實,Di Caprio係做梁朝偉個角色...