出版稿子

  • 古澤良太的編劇法 - Ming Pao Daily News D04 | 副刊/世紀 | 世紀.影話 | By 林綸詩 2017-10-27 《乒乓情人夢》(圖)11 月9 日在港正式上畫,編劇古澤良太是華文區知名度較高的日本編劇,主要是作品《Legal High》(2012)得到很好的反應,遠超他的長壽劇《相棒》(2005...
    6 years ago

8.23.2006

Of the people, By the people, For the people

我是你們的
所以我的生日也是你們的
我的禮物更由你們一手包辦
所以我這個entry是給你們的

我看到一本書和一對耳環
未諗到禮物可以考慮送它們啊
但若我post了是什麼書和耳環在這裡
又會沒有人買
因為驚overlap嘛~
所以你可以親身問我啦
咁我就可以話俾你聽有冇人認投左喇
我係咪好細心呢?

多謝

ps 今日係舊曆生日, 咁橋Tim走來話我就快生日, 好感動, 有人睇我的blog profile, haa! unlike some people.

6 comments:

Anonymous said...

this year's lunar calender that early mah?
I remember you're 26th right? =D my boyfriend ne, his is on the 24th~~ XD Happy Birthday Cindy!

波夫波的廁旁手記 said...

農曆生日快樂!!祝財智雙全!越大越靚!係咪好膚淺呢?都係身體健康最要緊!仲行......anyway,日日快樂啦!
我已睇哂"死亡筆記"漫畫啦!!快過你!

Anonymous said...

這個entry, 令我想起 "叮噹" 裡的經典名句:

技安搶走阿福的玩具後,說:我地咁好朋友, 你既野米即係我既野, 我既野米即係我既野!

林綸詩 said...

Dory: yeah, yours is today too!!! (your old calender one should be around somewhere too....)


Paul: Hum! 我睇到第五咋, 唯有再同你鬥快看死亡筆記2電影. 多謝你的祝福, 唔膚淺啦, 你知「財智雙全」係一個港台節目來的嗎? 點會膚淺~ 呵


早: 無....聊! 咁我既model one你都講過係你既野~ :p

Anonymous said...

Happy Birthday to U

Happy Birthday to U

Happy Birthday to lamlunccccc

Happy Birthday to U ...(<-- super high pitch) ^^v

Anonymous said...

Happy Belated B'day to Lamlunc!